Home » Mijn Registerplein

Welkom op Mijn Registerplein

Hoe kunt u een werkgeversaccount aanvragen? 

Registerplein werkt met PE-online. Eerst dient er een account aangemaakt te worden.
Klik op 'account aanvragen' en vul de gevraagde gegevens in en klik op ‘Ok’.
Per e-mail worden de inloggegevens naar u toegestuurd.

Autorisatie verleend door Registerplein 

Registerplein zal uw aanvraag tot autorisatie als werkgever in behandeling nemen en goedkeuren.

 

Vestigingen

Nadat Registerplein uw autorisatie heeft goed gekeurd kunt u bij Vestigingen
managers/leidinggevenden toevoegen. Werknemers kunnen dan hun eigen manager/leidinggevende selecteren.

Vergeet niet bij het aanmaken van de manager/leidinggevende de nieuwe inloggegevens naar de desbetreffende managers/leidinggevende te versturen.
Een manager logt in met zijn eigen inloggegevens en ziet alleen de professionals die hem/haar hebben geselecteerd.


Bent u opleider in het sociaal domein en wilt u uw opleiding laten accrediteren? Ook dat kan op deze pagina.

Maak hieronder uw keuze als werkgever, professional of opleider.

Werkgevers

PROFESSIONALS

OPLEIDERS