Home »
Welkom op Mijn Registerplein
Hoe kunt u een werkgeversaccount aanvragen?
Registerplein werkt met PE-online. Eerst dient er een account aangemaakt te worden.
Klik op 'account aanvragen' en vul de gevraagde gegevens in en klik op ‘Ok’.
Per e-mail worden de inloggegevens naar u toegestuurd.
Autorisatie verleend door Registerplein
Registerplein zal uw aanvraag tot autorisatie als werkgever in behandeling nemen en goedkeuren.
Vestigingen
Nadat Registerplein uw autorisatie heeft goed gekeurd kunt u bij Vestigingen
managers/leidinggevenden toevoegen. Werknemers kunnen dan hun eigen manager/leidinggevende selecteren.
Vergeet niet bij het aanmaken van de manager/leidinggevende de nieuwe inloggegevens naar de desbetreffende managers/leidinggevende te versturen.
Een manager logt in met zijn eigen inloggegevens en ziet alleen de professionals die hem/haar hebben geselecteerd.
Bent u opleider in het sociaal domein en wilt u uw opleiding laten accrediteren? Ook dat kan op deze pagina.